Alt du trenger å vite om Kjøpsbetingelser

Bestilling

Alle bestillinger blir sendt innen 24 timer.
Du vil få en ordrebekreftelse på mail etter du har lagt inn en ordre i nettbutikken.


Priser og betaling

Forbehold om at det kan oppstå feil prising.
Alle priser er inkludert merverdiavgift.
Hos oss kan du betale med Visa, Mastercard og Klarna Konto og Klarna Faktura: Betal med faktura og velg delbetaling hvis du ønsker det. Les mer om løsningen på Klarnas egne hjemmeside. Dette er en sikker betalingsløsning og vi lagrer ikke dine opplysninger.


Utsolgt

Siden vi også har en fysisk butikk har vi et forbehold om at en vare kan bli utsolgt i øyeblikket det også blir bestilt på nett. Du vil da få beskjed om vi klarer å få tak i ny vare, eller annen størrelse om dette ønskes. Har betalingen gått gjennom vil du bli kreditert dette gjennom klarna.


Levering/Frakt

Hente selv: Dersom du bor i nærheten, kan du hente pakken i butikken om du ønsker dette. Dette velges da under “fraktalternativer” ved bestilling. Du får da en mail om når pakken er klar til henting.

Vi leverer til hele fastlandsnorge og bruker Bring. Fast frakt på kr. 79,- Uavhentede pakker blir returnert til oss på kundens regning. Du vil da bli belastet med fraktkostnader tur/retur.


Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre kjøpet ditt. Angreretten gjelder for alle varer (utenom frakt og gebyrer). Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen kontakter oss på epost: post@maso.com eller på telefon: 319 12 444 og gir beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten. For at angreretten skal gjelde, må produktet være i den stand du mottok det.. Du har ansvaret for at produktet er forsvarlig pakket for returtransport. Om deler av en bestilling blir returnert refunderes prisen på produktene som dette gjelder. Refusjonen skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet i retur. Ved retur skal skjema for Angrerett fylles ut.  laste det ned her.

Eventuell returforsendelse må betales av deg, og helst i sporbar pakke.


Reklamasjon

Oppdages det feil eller mangler på varen du har bestilt og fått, skal dette meldes til oss på masobarn@outlook.com innen 3 dager fra mottak. Du får da ny vare hvis vi har på lager, eller pengene tilbake. Reklamasjonsvaren sendes da tilbake til oss.

Returer og reklamasjoner sendes: Ma- So AS, Vikersundgata 32, 3370 Vikersund